Klantenservice medewerkers
Case: Mediahuis & JobBoost
Mediahuis
Mediahuis is een grote uitgeverij gevestigd in Amsterdam. Het bedrijf is onder andere verantwoordelijk voor uitgaves van de Telegraaf, maar ook voor bekende tijdschriften zoals VROUW en Autovisie. Bovendien zijn digitale media zoals Dumpert & Metro onderdeel van Mediahuis, net als enkele radiozenders. Op deze manier bereiken ze een groot publiek door heel Nederland.
Samenwerking
JobBoost ondersteund Mediahuis maandelijks met het vullen van openstaande posities in klantcontact. Als Klantenservice medewerker is men het eerste aanspreekpunt voor abonnees van (print)media. Een verantwoordelijke functie waarbij je voornamelijk via de telefoon, maar ook per mail en social media, klanten te woord staat.
Voor het vinden van talent op de momenten dat instroom nodig is, lanceert JobBoost recruitmentcampagnes met inzet van advertenties op social media, jobboards, Google en meer media. Specifieke content die ervoor zorgt dat de juiste doelgroep in beweging wordt gebracht om te solliciteren wordt gemaakt per medium. Recruiters van JobBoost selecteren de beste kandidaten die vervolgens een laatste kennismakingsgesprek voeren met Mediahuis.
Medewerkers komen bij JobBoost op contract. Op termijn bestaat de mogelijkheid dat medewerkers over worden genomen door Mediahuis. Recruiters van JobBoost begeleiden medewerkers samen met hun teamleiders bij Mediahuis intensief. Om goed op de hoogte te blijven van het presteren van de medewerkers, zit onze Recruiter elke twee weken met de Teamleider/Coach om te kijken hoe het gaat met de medewerkers en wat eventueel pijnpunten of juist positieve ontwikkelingen zijn.