Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages

Cindy vond haar klantenservice Job bij JobBoost

Bij JobBoost proberen we elke dag mensen aan hun droombaan te helpen. We proberen de weg van solliciteren naar een plaatsing zo soepel mogelijk te maken voor iedereen.

We gingen in gesprek met Cindy. Zij vond haar klantenservice baan bij Cygnific via JobBoost op Instagram.

Wie ben je?

Cindy Sharpe

Wat voor functie heb je en wat zijn je werkzaamheden:

Ik werk bij Cygnific als Customer Service medewerker voor KLM. Mijn werkzaamheden zijn verschillend.

  • – Je beantwoordt binnenkomende vragen van klanten, via de telefoon of social media. De vragen gaan vaak over bestaande en nieuwe boekingen en je zal informatie geven aan passagiers over vluchten, tickets, prijzen en upgrades
  • – Je begeleidt en helpt klanten bij het vinden van de informatie waar zij naar op zoek zijn, bijvoorbeeld via de website.
  • – Je probeert voor elk probleem een passende oplossing te vinden. Soms zet je net een stapje extra om de verwachtingen van een klant te overtreffen.

Iets meer over het bedrijf Cygnific:

Cygnific is een callcenterbedrijf dat gevestigd is in Nederland. Cygnific richt zich op bedrijven die op zoek zijn naar een professionele en efficiënte manier om hun klantenservice uit te bouwen. Het bedrijf heeft moderne technologieën en een team van getrainde medewerkers die ervoor zorgen dat klanten altijd snel en betrouwbaar geholpen worden. KLM is een van de klanten die Cygnific inzet om hun klantenservice te regelen. 

Hoe ben je bij deze baan terecht gekomen?

Ik ben via Instagram bij JobBoost terecht gekomen! Ik zag hier een vacature langskomen en kon vanuit de advertentie heel makkelijk doorklikken naar de vacature.

Hoe verliep het sollicitatieproces?

Het sollicitatieproces liep smooth, eerst hebben hebben wij gebeld over de vacature. Dit was een fijn gesprek.  Daarna heb ik een test op het kantoor van JobBoost gemaakt. Deze test kijkt of jij beschikt over de juiste vaardigheden voor een baan in de klantenservice. Toen ik door deze test heen was had ik nog een 1 op 1 gesprek (virtueel) met Cygnific. 

Wat vind jij het leukste aan jouw baan?

 Het leuke van deze baan is dat ik leuke collega’s heb. Daarnaast is Cygnific een goede werkgever. Zo is het bijvoorbeeld ook mogelijk om vanuit huis te werken, dit mag niet zomaar bij elke werkgever. 

Wat is een leuk feitje over jouw werk?

Omdat je bij Cygnific vanuit huis mag werken, is het ook mogelijk om 3 maanden per jaar vanuit het buitenland te werken. Hoe leuk is dat!

Wat is een leuk feitje over jouw werk?

Omdat je bij Cygnific vanuit huis mag werken, is het ook mogelijk om 3 maanden per jaar vanuit het buitenland te werken. Hoe leuk is dat!

Je bent natuurlijk via JobBoost hier terecht gekomen, zou je JobBoost aanraden aan je omgeving?

Ik zou JobBoost absoluut aanraden aan iedereen om mij heen! Het is een hele toegankelijke manier van solliciteren. Ook hebben ze heel veel verschillende vacatures online staan en zijn de mensen altijd aardig!

Ben jij ook op zoek naar een nieuwe baan? Dankzij de eenvoudige matchmaking-tool en het brede aanbod aan vacatures, kun je bij JobBoost gericht op zoek gaan naar een baan die echt bij je past. Net zoals onze Cindy, die haar droombaan heeft gevonden met behulp van JobBoost kun jij dat ook. Wij zijn blij dat we haar op weg hebben kunnen helpen en hopen dat haar verhaal ook inspiratie geeft aan jou. Bedenk: met JobBoost aan je zijde, ben je nooit verder verwijderd van je volgende droombaan! Zet de eerste stap en neem snel een kijkje bij al onze klantenservice vacatures.

Volg jij ons al op Instagram? Ook hier delen wij alle vacatures.  



Zoek naar vacature of op steekwoord
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages